  • Data: 2006-09-04 06:45:40
    Temat: Re: Wymeldowanie/Eksmisja
    Od: "rev" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę pokręciłeś/aś:

    > a byc moze, nie czesto borykam sie z urzedowa gmatwaniną

    Właściciel nie ma chrapki na mieszkanie rodziców. Właściciel ma
    mieszkanie. Jego własne.

    > ma tez z 10 innych, w tym pare niezamieszkałych - wszystkie jak i cała
    > kamienica w opłakanm stanie
    > bez CO, czasem nawet parkietów - dziwne ze jako uczciwy własciciel
    > nie wyremontuje sobie tamtych nor, tylko mimo regularnie płaconych (co
    > rusz windowanych opłat)
    > exmitje ludzi, ktorzy w swoj DOM przez lata włozyli nie tylko czas i prace
    > ale takze kupe kasy...

    Chyba: rozwiązał umowę?
    Nie ma takiego. Urząd Miasta?

    > poprzednicy zrozumieli, jesli to takie istotne dla sprawy- to ok, pewnie
    > masz racje...

    Chyba: wzywa do udowodnienia, że tam mieszkacie. No to udowodnijcie:
    otrzymywaną korespondencją, zeznaniami sąsiadów, etc. Urząd nie jest od
    dowodzenia, tylko od wydania decyzji na podstawie dowodów, jakie do
    niego dotrą.

    > a tu bys sie zdziwił, skoro nie jest od udowadniania, to powinien przyjac
    > moje pisemne oswiadczenie
    > ze tam mieszkam i miec wszystko (jak to urzad) gdzies, niemniej tak nie
    > jest i pani na siłe stara sie udowodnic
    > mi ze jestem wielbładem :)

    Dlaczego straszą? Jeśli ktoś gdzieś nie mieszka, to nie może być tam
    zameldowany. Proste.

    > tu chyba powinienes doczytac sobie conieco (kwestie meldunków stałych oraz
    > czasowych
    > oraz ich konsekwencje prawne)

    Mieszkania zastępcze nie mają dawać luksusu, tylko dach nad głową.

    > dach ok, ale z odpowiednia powierzchnia, włascielka jedna (4 osobowa)
    > rodzine juz exmitowała
    > na 17 m2, ale dla ciebie to widac uczciwy układ...

    Jeśli takowe wam nie odpowiada, w wolnym obrocie są tysiące innych mieszkań.
    Wystarczy wybrać które się podoba i kupić, ew. wynająć.

    > ty chyba z kosmosu jestes? sprobuj sie zameldowac na pobyt chocby czasowy
    > w wynajetym mieszkaniu,
    > o pobycie stałym juz nie wspomnę...

    Mogą. I jeszcze wystąpić o ukaranie, że sami nie spełniliście obowiązku
    meldunkowego przez wymeldowanie od rodziców i zameldowanie tam gdzie
    faktycznie mieszkacie.

    > ale czytasz co tu pisze? spobuj sie zameldowac na POBYT STAŁY w
    > wynajmowanym mieszkaniu
    > i wtedy sie wymadrzaj... jakbym miał gdzie - to zaufaj mi, ze
    > wymeldowałbym stamtad cała rodzinę
    > i wyniosł sie w diabły...

    Nie znam takiego pojęcia jak "mieszkać formalnie". Jesteście tam jedynie
    zameldowani. Wygląda na to, że już niedługo.

    POZDRAWIAM