  • Data: 2006-09-05 22:58:57
    Temat: Re: Wymeldowanie/Eksmisja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:

    > Jak by mnie wymeldowali na miejscu takich ludzi zniszczył bym to mieszkanie

    I potencjalnie poszedłbyś siedzieć. A na pewno ganiałby cię aż do
    naprawienia szkód komornik.

    > Pooblewał farbą ściany itd
    >
    > Sie rozumie że gościu chce swego ale po chamsku troche ...

    Przyganił kocioł garnkowi.

    A pretensje miej do władzy, co to "hojnie" odbierała i "rozdawała" nie
    regulując porządnie stanu prawnego.

    Przecież oni tak na prawdę to mieszkali w zrabowanej kamienicy! Czerpali
    korzyści z cudzego rabunku popełnionego w majestacie komunistycznego
    pseudo-prawa.

    Jak ty byś się czuł, jakby ktoś ci ukradł np. samochód, zakwaterował tam
    kogoś i potem z zemsty ci ten samochód zniszczył, bo "bezczelnie"
    chcesz odzyskać swoją własność?