    From: diodka <d...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykroczenie drogowe /Jakie?/
    Date: Mon, 16 Jun 2003 08:14:58 +0200

    Użytkownik Leszek napisał:
    > Użytkownik <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No jasne! Jak widzisz policjanta na skrzyżowaniu a nie ma on aparatu
    > fotograficznego to śmiało wal na czerwonym świetle.Bo co on Ci może jak nic
    > nie ma;))
    > Boże, coś Ty pił??

    a tak pomijajac wszystkie posty... zastanowiles sie moze SUPER KIEROWCO
    jakie efekty mogly byc twojej szybkiej jazdy i "wycinania na
    przejezdzie"? Pol biedy jakbys mial spotkanie z lokomotywa...
    lokomotywie nic by sie nie stalo... a jakie szanse mialby na przezycie
    rowerzysta na przejedzie z corsa ktora troche zwolnila (zapewne do 120)

    Jak slysze takie teksty to od razu mam chec zaglosowac nad panstwem
    policyjnym gdzie kazdy ma kamere w wozie i robi fotki kierowcom z
    nadmiernym testosteronem we krwi :P... nie mowie ze czasem nie lamie
    przepisow... bo nie wszedzie ograniczenia do 40 maja podstawe ale 150
    plus ten przejazd to przegiecie ;P

    A tu mozesz sobie zobaczyc jeden z mozliwych scenariuszy "wycinania auta
    " :P
    http://www.fun.from.hell.pl/2003-06-13/polonez.mpeg

    pozdrawiam

    d.