  • Data: 2007-06-08 14:02:46
    Temat: Re: Wygrana i jej wypłata.
    Od: "pan trawnik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    goto <g...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Prowadzę serwis internetowy, w którym chciałbym umożliwić użytkownikom
    > udział w konkursie z nagrodami. Załóżmy, że nagrody są pieniężne i
    wypłacam
    > je jak suma nagród (po kilku konkursach) na koncie jednego użytkownika
    > przekroczy dany pułap (np 50 zł). Jak wygląda sytuacja wypłaty pieniędzy
    > przez moją firmę na rzecz osoby fizycznej ze strony prawnej? Czy ja mogę
    > zrobić? Czy podatek od wygranej odprowadza moja firma czy wygrywający? Co
    > się dzieje jeśli użytkownik jest niepełnoletni i działa za zgodą rodziców?

> [...]

    Sprawa jest dosyc zlozona a podany stan faktyczny dosc skapy.

    Generalnie polecam lekture:
    - ustawy o podatku dochodowym od osob fizycznych
    - ustawe o grach losowych i zakladach wzajemnych (w przypadku
    gdyby "konkurs" byl jednak "loteria")
    - kodeks cywilny - w zakresie przepisow o przyrzeczeniu publicznym
    - ustawe o ochronie danych osobowych

    pozdrawiam,
    pan trawnik