  • Data: 2009-05-17 21:36:18
    Temat: Re: Wydatek w kwietniu, faktura w maju
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com wrote:
    > Cześć,
    >
    > kupiłem serwer na firmę w kwietniu, ale fakturę dostałem w maju. Na
    > fakturze są też dwie daty: kwietniowa data sprzedaży i majowa data
    > wystawienia faktury. Pytanie mam teraz, do jakiego miesiąca mam
    > wrzucić ten koszt? Czy do kwietnia tak jak mówi data sprzedaży czy do
    > maja według daty wystawienia faktury?

    IMHO - o koszcie mozna mowic od chwili pojawienia sie na tym swiecie
    czegos co tem koszt sankcjonuje - czyli faktury. (ale niech mnie
    madrzejsi poprawia)
    Natomiast Ty skomplikuj sobie zycie i wyobraz sobie, ze faktura ma 31
    dniowy termin platnosci - czyli placisz w czerwcu :-). Jak w takim
    wypadku rozliczysz koszty?

    Pozdro

    Maseł