  • Data: 2020-05-06 16:58:40
    Temat: Re: Wybory via internet a tajnosc głosu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2020 o 09:29, A. Filip pisze:

    > IMHO To jest bardziej kwestia zaufania do przeprowadzających wybory niż
    > (dostępnych) technologii.
    Powiem krótko - jak mam do wyboru słowo honoru sasina albo zula spod
    sklepu, to żul ma więcej tego honoru.

    Dla ustalenia uwagi - mówimy o ludziach co przesłali wrażliwe dane chuj
    wie komu, w txtku, bez żadnego trybu. I co teraz wychodzi sasin cały na
    biało i mówi - nie no, no kurwa bez jaj ludziska, przecież wasze głosy
    są u mnie bezpieczne - wszystko zniszczę po wyborach, które odbędą się
    10 maja. Nawet kurski by chyba nie utrzymał poważnej miny.

    --
    Shrek