  • Data: 2007-12-18 17:25:50
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
    > Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fk8u2e$lkn$1@news.onet.pl...

    > Co jest qrde z wami ludzie, dzieci ziobry czy co? Ja piernicze, chyba jestem
    > jedyna osoba ktora rusza sie z domu bez mikrofonu, dyktafonu, kamery wideo
    > ukrytej w majtkach etc:)

    Wiesz jak jest i jakie sa czasy. Monitoring przemyslowy to juz standard.
    Wielkosc urzadzen szpiegujacych - bardzo mala, a ceny przystepne.

    > Ale tez nie musi zakladac ze trafi na debila, ktory odczyta jego slowa
    > doslownie.

    Ni emusi. Al ejak trafi to jego problem. I musi sie z tym liczyc.

    A jakbym zadzwonil na 112 i zazartowalsobie (tak jak ostatnio 3
    dzieciakow) ze w Galerii jest bomba?

    To jak? Cala akcja ewakuacji 4 krakowskich galerii handlowych to bylo
    poniewaz osoba odbierajaca 112 miala za niskie IQ?

    > Poza tym - w spornych kwestiach nadmiar lub brak poczucia humoru
    > rozsadzi sad:)

    Ano dokladnie.Z tym, ze oni nie beda badac czy IQ wystarczylo, tylko czy
    paniusia wydala zgode ;)

    > Z powodztwa cywilnego - zniszczenie mienia.

    Podstawa powodztwa? "Bo wlozyl mi kupoe do kieszeni zaraz po tym jak
    pozwolilam na wlozneie kupy do kieszeni, nie poznakl sie na zartach".

    Top moze bolec bardzo pozywajacego. Bo nei ma argumentow po swojej
    stronei.Gdyz zarowno to co zrobila jak i swiadkowie zdarzenia sa
    przeciwko niej.Wyraziila zgode. Koniec piesni.Kupa w jej kieszeni na jje
    zyczenie.Moze pozwac swoje IQ co najwyzej ;)

    > Kara - w zaleznosci od wartosci
    > zniszczonego mienia - grzywna, przeprosiny, koniecznosc przywrocenia rzeczy
    > do stanu poczatkowego

    Biedna, nie dosc, ze koszty procesu to jeszcze kare bedie miala ;)

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)