  • Data: 2007-12-18 17:29:49
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
    > Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fk8ucv$mnp$1@news.onet.pl...
    >
    >>To byl muj przykjlad,
    >
    > Twuj mowisz?:)

    Muj osobisty ;)

    Mam niskie ajku, o czym wielu pregierzen wie juz ;)

    > Nie wiem bo mnie tam nie bylo

    No ale taPani tam byla ;)

    I wedle zeznan swiadkow tak powiedziala ;)

    > A ty te fakty znasz bo? Bo tak powiedzial Gowniany Szeryf? Wiesz ze

    Opierajmy si ena faktach nam znanych, nie mamy mnozliwosci
    przesluchania, a fakty nam znane, bedace podstawa dyskusji sa takie:

    1) pani z psem na spacerze
    2) pies sra
    3) szeryf interweniuje, zbiera kupe
    4) szeryf pyta, czy wsadzic kupe do kieszeni pani plaszcza
    5) pani wyraza zgode
    6) szeryf wsadza kupe
    7) pani sie oburza

    Na podstawie tych faktow (a nie domyslow) mozna stwierdezic, ze pani
    dobrtowolni ezgodzila si ena kupe w kieszeni. To ze sie oburzylamoze
    swiadczyc, ze jest niepelnmosprawna umyslowo. Ale to nie ma nic do
    rzeczy. Karac szeryfa nie ma za co, bo nei zrobil nic wbrew tekj pani.

    > wiezienia sa pelne niewinnych ludzi, ktorzy zapewne tez przedstawiali swoje
    > wersje tylko sad sie na nich nie poznal?

    trzymaj sie konkretow ;)

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)