  • Data: 2007-12-18 20:44:49
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:fk92vq$3sf$5@news.onet.pl...

    > Byloby milo poznac wersje tej pani

    Urok tej grupy [pl.soc.prawo] jest taki ze przewaznie pisza na nia niewinni,
    na ktorych los sie sprzysiagl oraz ci ktorzy zaczynaja post od "moj
    kolega/moj sasiad/moj dziadek szwagra od strony ciotki ma taki problem:)
    Niestety, nie mamy szans na wersje drugiej strony a ja bywam bardzo
    sceptyczna bo wiem, ze ludzie zawsze postrzegaja swoje uczynki lepiej niz
    wszyscy wokol i ich oceny sa mocno subiektywne

    > Alew czy nie sadzisz,

    Sadze, ze od sadzenia jest sad:)

    HaNkA