  • Data: 2009-01-28 17:57:20
    Temat: Re: Wpis do ksiegi wieczystej a...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Maciek" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:53e365d7-87bb-4ab8-a442-ecbda312781d@t39g2000pr
    h.googlegroups.com...

    > Od prawie 50 lat mieszkam we wlasnosciowym mieszkaniu

    nie we wlasnosciowym tylko spoldzielczo wlasnosciowym, czyli masz
    spoldzielczo wlasnosciowe prawo do lokalu, a nie jestes wlascicielem
    mieszkania :)

    > Co to tak naprawde zmienia,

    madre glowy twierdze, ze niedlugo, od 2010 roku, mieszkania z odrebna
    wlasnoscia beda znacznie drozsze od tych spoldzielczo wlasnosciowych,
    teoretycznie dlatego ze znacznie podrozeje wydzielenie, czyli to za co ci
    teraz spoldzielnia proponuje 900 moze kosztowac np 9000, albo 19000, czyli
    ile sobie spldzielnia zarzyczy

    choc ja patrzac z punktu widzenia zwyklego zjadacza chleba, nie mam pojecia
    dlaczego mialoby tak byc, skoro dla mnie to tak naprawde niczego nie
    zmienia, bo kredyt moge wziac i na jedno i na drugie

    ale moze ktos nam tu wyjasni to dokladnie :)