eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłamanie na konto bankowe internetowe. › Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Date: Thu, 05 Sep 2013 13:42:02 +0200
    From: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    References: <5225e0ae$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <5226de65$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <l06msk$uo1$1@node2.news.atman.pl>
    <5226e2d5$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <l06pgu$o4v$1@node1.news.atman.pl>
    <5227db6c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <5227de6b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5227de6b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <52286e16$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.74.125
    X-Trace: 1378381334 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1246 83.16.74.125:1987
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2932
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:727575
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-05 03:29, p47 pisze:
    > W dniu 2013-09-05 03:16, p47 pisze:
    >> W dniu 2013-09-04 10:03, Liwiusz pisze:
    >>> W dniu 2013-09-04 09:35, Adam Górski pisze:
    >>>> W dniu 2013-09-04 09:18, Liwiusz pisze:
    >>>>> W dniu 2013-09-04 09:16, Adam Górski pisze:

    > Uzupełniając konkretami:
    > 1. napisać pismo do banku żądające wyrównania strat
    > 2. zgłosić przestępstwo na policję, -koniecznie!
    > 3. zgłosić sprawę np. w formie odpisów pkt 1 i 2) do KNF,- wprawdzie
    > niby nic bezpośrednio do rzeczy nie mają, ale nie do konca, no i nie
    > zaszkodzi,- to dźwignia na bank, ze KNF powiadomiona, ze nie zabezpiecza
    > interesów klientów
    > 4. w razie obstrukcji banku skarga do rzecznika praw klientów banku (czy
    > jak to się nazywa oficjanie),
    > 5. na końcu arbitraż lub sąd powszechny

    Sprawę zgłosiłem na policję dzień po włamaniu się do mnie na konto.Do
    banku napisałem reklamację i odpisano mi na nią :

    "Jak wynika z otrzymanych przez Pana wyjaśnień sytuacja jest związana
    prawdopodobnie z zainstalowaniem na Pana komputerze wirusa Trojan
    Citadel lub Zitmo o którym bank 'nazwa banku' informował klientów już
    wcześniej wystawiając stosowny komunikat na stronie itd.
    W związku z zaistniałą sytuacją powinien Pan skierować sprawę na policje
    o podejrzeniu popełnienia przestępstwa jako osoba poszkodowana. Dowód
    przestępstwa czyli zainstalowane złośliwe oprogramowanie dzięki któremu
    doszło do włamania na Pana rachunek znajduje się na komputerze na którym
    dokonywał Pan logowania.
    W przedmiotowej sprawie nie mamy informacji , że doszło do złamania
    zabezpieczeń stosowanych do ochrony serwera banku 'nazwa banku'"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1