  • Data: 2013-09-05 17:36:22
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Mi nie dziękuj. Ja za twoją głupotą nie stoję.

    > 4 września, 11:32:
    > "Dla Andrzeja każdy oszukany czy okradziony to debil i oferma."

    To jest moja opinia.
    Nie mam do niej prawa?

    > Cóż, tak samo jak dla ciebie każde dziecko to obiekt seksualny.

    Zacczynam sie obawiać o Twoje preferencje seksualne...

    > [ciach]

    > Patrz wyżej.
    >
    > Czyżbyś teraz się chciał tłumaczyć twoimi problemami językowymi?
    > Widocznymi m.in. kiedy nie odróżniasz słowa "Ziemia" (planeta) od słowa
    > "ziemia" (podłoże, gleba).

    Nie Andrzeju, moim zdaniem przedkładasz niewątpliwą umiejętnośc czepiania
    sie "słówek" od rozumienia tego co sie do Ciebie pisze.
    Niewątpliwie wiedziałeś, ze chodzi mi o planete ale jednak postanowiłes
    wykorzystać ortografa.
    Cóz, mozna i tak dyskutowac tlyko to do niczego nie prowadzi.

    EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,