  • Data: 2013-09-05 16:55:08
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-05 16:26, Paweł pisze:

    > Dokładnie to rozumiem ponieważ przelewy w ilości 50 sztuk po 1k każdy w
    > odstępie co dwie , trzy minuty bank powinien uznać co najmniej
    > podejrzanymi i zadzwonić do klienta tudzież zablokować konto do
    > wyjaśnienia a przelewy wykonywane były między godzinami 15 a 17.

    Moje wcześniej napisane podpowiedzi odnośnie konkretnego działania mogę
    jeszcze uzupełnić sugestią starannego przeczytania (wiem, ze to nic
    przyjemnego:-) ustaw o bankowości i wychwycenie w nich wszystkich!
    ustępów o konieczności zapewnienia przez bank bezpieczeństwa funduszom
    powierzonych mu przez klientów, o nalezytej staranności w działaniu itp..
    Właśnie te punkty musisz podkreślić w swoim korespondencyjnym żądaniu
    wyrównania strat, bo tam (a i później w ewentualnym pozwie) będziesz
    musieć wskazać konkretny przepis(-y), które bank złamał swoją
    niefrasobliwością.
    Nie zaszkodzi tez zagrozić bankowi nagłośnieniem sprawy w mediach pt.
    "jak bank X realizuje hasło-"twoje pieniądze są u nas bezpieczne"