  • Data: 2007-12-18 16:10:33
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: "bluecing" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Za dużo filmów oglądasz.

    Jakkolwiek nie znam dokladnych przepisow prawnych, to wiem ze w kilku
    stanach (TX, WY, AZ) za zastrzelenie intruza ktory wtargnal na prywatna
    posesje wlasciciel tej posesji NIE zostal uznanym winnym przez 12 osobowe
    jury.

    Samemu zdarzylo mi sie ze gdy pomylilem boczna powiatowa droge w AZ i
    wjechalem poza brame jakiegos rancho, wyrosl przedemna gosc a la cowboy z
    dubeltowka czy czyms tam pod pacha. Widocznie byl przyjaznie nastawiony bo
    pierwsze pytal a nie strzelal.