  • Data: 2022-12-07 19:00:00
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Mam przekonanie graniczące z pewnością że gdyby gej nakrzyczał w
    > internetach że mu źle w tej firmie że się z niego śmieją i żartują a
    > firma by go zwolniła bo zaczął się siać zamęt to ten sam sędzia byłby
    > po stronie tego geja.
    >
    > Taka to jest praworządność i sprawiedliwość
    >
    > Bo gej nie może się źle czuć
    >
    > a katolik ma zamknąć gębę i siedzieć cicho.
    >
    > Przypominam: pracownik zacytował Pismo Święte

    Precyzuj że *Stary* Testament, czyli że prawdziwy a nie letni wyznawca
    Judaizmu mógłby zacytować to samo. AFAIR czasami po świecie robi się
    "szopka" jak Prawdziwy Żyd Ortodoksyjny (znany Rabin) "publicznie zacytuje".
    W kupie raźniej nawet "religijnym homofobom", szczególnie jak
    opierdalający tani partacz będzie mógł _łatwo_ wyjść na antysemitę.

    "Chce się chłop sam powiesić nie żałuj mu sznura".

    --
    A. Filip