  • Data: 2022-12-07 19:40:02
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-07 o 18:54, _Master_ pisze:

    > Zaczyna się.
    > Jesteś inteligentny i potrafisz ogarnąć 3 zdania złożone czy nie?
    >
    > Wymówka. Bardzo wygodna tylko że bardzo głupia i źle świadcząca o Tobie

    Ja pier... co za bełkot
    w głowach im się poprzewracało, matoły jeb..., sitwa i swołocz.

    To Twoja projekcja.
    Jesteś w stanie wskazać tu jakąś treść albo się odnieść
    czy nie jesteś na tyle inteligentny?

    > To emocje teraz złe. Powodują u Ciebie zacięcie? melduj sierżantowi ;)

    Wzbudzają litość i ciekawość zarazem.

    > No właśnie. Nie jestem humanistą ale do cholery maturę na 4 napisałem.
    > Za dużo środków artystycznych?
    > nie rozumiesz nie odpisuj.

    Chciałbym Ci pomóc.

    > I dlatego większość
    >
    > To jest powód?
    >
    > Ubaw po pachy.

    To, że Cię to śmieszy, to jednak zbyt mało, żeby
    odrzucić moją tezę. Jeśli podobne wrażenia z Twojej pisaniny
    ma co drugi czytelnik, to raczej słaby ubaw masz.

    > Pytanie: Obowiązkowa Koronka o 15.00 DOZWOLONA czy NIEDOZWOLONA w
    > zakładzie pracy?
    >
    > Jakie jest Twoje zdanie?

    W normalnym zakładzie nie. Ale mogą być jakieś sekciarskie tam tak.
    I staraj się od razu zadawać pytanie a nie bełkotać.