  • Data: 2022-12-07 21:53:17
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 grudnia 2022 o 18:40:43 UTC+1 A. Filip napisał(a):
> [...]
    Praga,

    > Chcesz wykuć w kamieniu precedens że per analogia Żyda wolno zwolnić za
    > zacytowanie Tory? Mi nie przeszkadza, Wysokiemu Sądowi jak widać też.
    > Bo w to że Wysoki Sąd będzie miał jaja powiedzieć otwartym tekstem że
    > ten "precedens" niektórych wyznań nie dotyczy jakoś się nie spodziewam.

    Czytałeś co linkowałeś czy zmyślasz równo?

    Ten wyrok - karny - nie był w sprawie, czy gościa wolno było za ten post zwolnić. To
    dopiero orzeknie sąd pracy, sprawa wciaż w pierwszej instancji.
    Tu prokurator oskarżył kobitkę, że pracownik był przez nią dyskryminowany wyznaniowo.
    Czyli że zwolniła go za to, że uważa się za katolika.
    Nawet nie za to, co napisał, tylko za to, że wydaje mu się, że wyznaje religię
    katolicką, czy też za to że coś tam wyznaje (o ile tak można, bomoże odpowiedzialność
    karna jest tylko za dyskryminowanie zarejestrowanych kościołów i związków wyzn.), bo
    nie jest to katolicyzm - albo wyznaje w taki specyficzny sposób, że zatwardziale
    grzeszy.
    Sąd zjebał ten debilny pomysł od góry do dołu.
    Za tą stratę czasu wszyscy zapłaciliśmy.

    Ciekawe czemu nie przyszło gorliwemu prokowi do łba oskarżyć tego gościa o
    dyskryminację?