  • Data: 2020-12-24 12:22:55
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.12.2020 o 11:57, Kviat pisze:
    > Taaaak... to zdecydowanie mądry cel. Ja pierdolę....

    Mądrość / głupiość zależy od punktu widzenia. Po za tym nie cel, a
    środek chciałeś oceniać. Nie wiedze powodu, by środem używany do
    realizacji głupiego celu nie mógł być mądry.

    > Tak. A twoim zdaniem była mądra?

    To podsuń, jakbyś to mądrze zrealizował. Nie pytam, czy byś realizował,
    ale jakbyś miał to zrealizować, to jak? Strzelał do ludzi na ulicach?

    > Rzeczywiście, to bardzo mądry pomysł. Ja pierdolę...

    > Nie, to nie jest mądre. To zwykłe cyniczne skurwysyństwo.

    Może i "cyniczne skurwysyństwo", ale mądre, bo prowadzi do realizacji
    założonego celu.

    > Ty po prostu używasz słowa "mądrość" nie znając jego znaczenia.
    > Pomyliłeś ze słowem "skuteczność", ewentualnie z "efektywność", a to
    > nie to samo.

    "Mądrość", to w tym wypadku właśnie "skuteczność" i "efektywność".

> [...]
    > cywilizowanych i wśród ludzi wykształconych...), że mądrość, to jest
    > umiejętność postępowania nie tylko dla własnego dobra, ale i dla
    > dobra ogółu. W telegraficznym skrócie i prostymi słowami, żebyś miał
    > szansę zrozumieć.
    >
    > Więc to, że dla faszysty eksterminacja podludzi w obozach
    > koncentracyjnych jest dobra i skuteczna, nie oznacza, że jest mądra.
    > Tak samo to, że religianci przez wieki torturowali i zastraszali
    > ludzi żeby zmusić ich do swojej religii nie jest mądre, co oczywiście
    > nie oznacza, że nie było skuteczne i efektywne.

    Pytałeś o obóz, a nie mordowanie ludzi. To nie jest to samo.

    > No pewnie. Na ulicę wolno wychodzić tylko tym, którzy mają zgodę
    > urzędnika na piśmie w trzech egzemplarzach, bo inaczej przebywają
    > tam nielegalnie.

    Wolno ją przekraczać i opisano w ustawie jak. Siedzenie tam nei jest
    realizacją tego uprawnienia.

    --
    Robert Tomasik