  • Data: 2020-12-24 13:13:42
    Temat: Re: Wjeżdżanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 24.12.2020 o 11:57, Kviat pisze:
    [...]
    > Wolno ją przekraczać i opisano w ustawie jak. Siedzenie tam nei jest
    > realizacją tego uprawnienia.

    Dla ustalenia uwagi: Czy stanie na pasach w proteście w szerokich
    okolicach następnego i kolejnych "PO spędów" będzie *też* legalne?
    [Uciążliwy protest przeciw politycznym poplecznikom uciążliwych
    protestów.]

    Konstytucyjne prawo do zgromadzeń nie oznacza prawa do zgromadzeń o
    dowolnej uciążliwości IMHO. "Uciążliwość graniczą" wyznaczają ustawy
    a w praktyce jeszcze bardzie "czepliwość" policji, prokuratury i
    samorządów _oraz orzecznictwo sądów_ .

    Mi się a pro po kojarzą obrazki z USA gdzie "pikieta przed" ma prawo
    _chodzić_ (po chodniku) z hasełkami na patyku ale nie ma prawa stać :-)
    [to chyba różnie zależnie od stanu]

    --
    A. Filip