  • Data: 2020-12-24 12:07:48
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2020 o 17:29, Trefniś pisze:

    > Przypominam roślince, jak było. Bo pamięć ma krótką jak męskość.
    > Było zgodne z prawem, ale póki nie ma obowiązku głosowania - nie
    > powinien nikogo potępiać:

    Nie bredź.
    Wyżej pisałeś, że namawianie do absencji było złe...
    Nie możesz się zdecydować?

    > "Chociaż z drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa którym
    > wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto brać pod
    > uwagę."
    >
    > Jednym zdaniem - HGW została na stanowisku dzięki warzywom, którym
    > pewnie kibicowałeś!
    > Śmieszniej - kwiatuszek pewnie też kibicował :)

    Żyjesz urojeniami i uparcie w nich tkwisz.
    Przecież wyraźnie ci napisałem, że nie podobało mi się namawianie do
    absencji, a ty dalej swoje...

    > Należy udowodnić przed sądem, że były legalne. Przed _niezawisłym_
    > sądem, nieuwikłanym politycznie (Iustitia z Tuleyą et consortes).

    LOL...
    Tobie się już wszystko pomieszało w tym prawackim pustym łbie.
    Może ludzie powinni w sądach udowadniać swą niewinność?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr