    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fe066d1$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5fe0bd45$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0bf55$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c4f4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c825$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe11519$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1cbac$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1ea41$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe32c41$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe34c74$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe371ed$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe37cba$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe38184$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Date: Wed, 23 Dec 2020 20:23:29 +0100

    dyskusyjnych:5fe38184$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.12.2020 o 18:21, J.F. pisze:

    >No widzisz. Ci drudzy tych pierwszych też nie lubią a jednak burd nie
    >urządzają - i tu przebiega granica między protestem pokojowym a
    >niepokojowym. Jest ona dość intuicyjna.

    Eee tam - za slabi sa i wpierdol dostana, to nawet nie probuja ... na
    razie :-)

    >Bo ja wiem? Jak tam pisiorów nie znoszę ale miasta nie demoluję i nie
    >podpalam.

    Pojdz z julkami na protest, traf na przewazajace sily policji, to
    zobaczysz jakie bedziesz mial poglady :-)

    >Hmmm... Prezes coś na ten temat nie mówił?

    A oni tak Prezesa sluchaja? Chyba nie, szczegolnie po 11.11 :-)

    Sluchaja to, co im pasuje?

    ptaka-mswia-opublikowalo-nagranie-film#

    >No więc skoro początku nie ma to na jakiej postawie stwierdzić, że to
    >prowokacja.

    widac ze poczatek marszu przechodzi i nikogo brama nie interesuje.
    Ale potem ida tacy, co ich zainteresowala interesuje ...

    >Nie jest tajemnicą, że istotna część po to tam wpada.

    A reszta ?

    >Empik to akurat z tego sobie reklamę zrobił - że niby kolejki u nich
    >takie, że bramy szturmują:P

    Co im reklama pomoze, jak towar splonie :-(

    >Moim zdaniem wyjaśnienie jest jak powyżej. Jak są u władzy "inni" to
    >bardziej cię wkurwiają niż twoi, atmosfera cieplejsza, amatorów
    >mocniejszych wrażeń też nie brakuje i efekty są jakie są.

    Albo po prostu policjanci raz dostawali pochwaly za "interwencje", a
    potem nagany i rozkaz trzymania sie dalej :-)

    >No i dwa lata temu to trochę niereprezentatywnie. Pis na miesiąc
    >przed policzył, że 100 lecie odzyskania niepodległości akurat w
    >święto niepodległości wypada i zawłaszczył sobie marsz i z tego co
    >pamiętam to trochę nieelegancko potraktowano "włascicieli" marszu. W
    >sensie spacyfikowano tych bardziej problematycznych, zanim marsz się
    >zaczął.

    Dali sie ?

    Ale czemu 2 lata temu ?

    https://www.newsweek.pl/polska/marsz-niepodleglosci-
    2015-trasa-i-utrudnienia-w-ruchu/f7kg0pt
    https://www.newsweek.pl/polska/marsz-niepodleglosci-
    2016-marsze-kod-i-razem-relacja-z-obchodow-swieta-ni
    epodleglosci/6dfcvb1
    https://polskatimes.pl/marsz-niepodleglosci-2017-swi
    atowe-media-o-marszu-pokaz-nacjonalizmu-faszyzmu-i-r
    asizmu/ar/12669490

    Tak w miesiac tym "faszystom" przeszla ochota na napierdalanki z
    policja ?

    J.