  • Data: 2020-12-23 23:43:09
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-23 o 06:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    > Konstytucja jest po to, aby w pewnych sprawach bylo potrzebne 67% a nie
    > 51 ..

    > A na objazdach korki. No i dalej.
    > A przeciez mamy tego troche - Marsz Niepodleglosci, maraton, parada
    > rownosci, masa krytyczna, 15 sierpnia, juwenalia, bywa ze mecz pilki
    > kopanej ... kogo skarzyc ?

    > A ubezpieczyciel wyplaca, czy mowi "byl znak - trzeba bylo zwolnic" ?

    > Ale ktorzy?
    > Ci, co wyrzadzili szkody osobiscie, czy organizatorzy ?
    > A jak w tlum demonstrantow wejda prowokatorzy, i to jeszcze z policji ?

    Jaruzelski nie trząsł gaciami i jemu do ochrony nie była potrzebna
    wszystka policja i wszystkie wojsko. W tej kewstii, a może też innej
    mogę go nazwac bohaterem.
    Dostał kiedyś w głowę cegłówką od bandziorów z tłumu, ale on się nie
    mścił, był inteligentny. Nie Pan spoczywa w spokoju Panie Jaruzelski.

    --
    animka