    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fe066d1$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5fe0bd45$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0bf55$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c4f4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c825$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe11519$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1cbac$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1ea41$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe2220b$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe276ea$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe33194$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Date: Wed, 23 Dec 2020 16:41:56 +0100

    W dniu 23.12.2020 o 13:01, Kviat pisze:
    > Większość z tych, co poszła głosować. To nie to samo. Chociaż z
    > drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa którym
    > wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto brać
    > pod uwagę.

    Przede wszystkim nie ma możliwości wzięcia pod uwagę. po za tym nie ma
    powodu, by uznać, ze w tej grupie rozkład sympatii bedzie inny.

    > Dawno nie czytałem głupszego stwierdzenia. Jak coś jest głupie, to
    > jest głupie. Obozy koncentracyjne działały, więc to nie było głupie?

    Obozy koncentracyjne były złe, ale czy głupie? Celem hitlerowców była
    eksterminacja osób wyznania żydowskiego. Czy Twoim zdaniem realoizacja
    tego przez Obozy była głupia? Można wiele złego o tym powiedzieć., ale
    głupie, to to nie było.

    > Skoro można doić państwo poprzez fundusz kościelny, wynagrodzenie
    > klechów w instytucjach państwowych, "sprzedawanie" kościołowi ziemi
    > za 1zł - i to działa - to znaczy, że to nie jest głupie?

    Spójrz na to ze strony Kościoła Katolickiego. To jest bardzo mądre.

    > Inne przykłady rzeczy które działają, a są głupie, znajdziesz
    > samodzielnie.

    > Przegina władza. Ludzie mają prawo (a jeżeli czują się patriotami to
    > nawet obowiązek) protestować.

    > Dupa tam, a nie celnie. Prezes leci w chuja, nawołuje w oficjalnych
    > przemówieniach do organizowania bojówek i eskalacji przemocy, a
    > milicja udaje że deszcz pada i z uśmiechem na gębie "ochrania"
    > prezesa i bezczelnie kłamie, że to w ramach "przestrzegania prawa".

    A co - Twoim zdaniem - powinna zrobić? Jest wolność słowa. jeśli
    uznajemy, ze "gość" przegina, to sąd ma to ocenić. Coś się Policji czepił?

    > Policja ma obowiązek chronić obywateli przed opresyjną władzą i
    > przed kierowcami wjeżdżającymi samochodem w ludzi. Ale nie sądzę
    > żebyś to kiedykolwiek zrozumiał.

    Chyba masz rację. :-) A kto bedzie chronił kierowców przed oszołomami
    blokującymi ruch? Sam,i mają się bronić? Albo kto będzie owej władzy bronił?

    > To po chuj gdybasz, skoro wiesz, że podlegają ochronie? Przecież
    > była legalna.

    Mieli zgodę na zajęcie tam pasa drogowego?

    --
    Robert Tomasik