    Subject: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fe066d1$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5fe0bd45$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0bf55$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c4f4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c825$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe11519$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1cbac$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1ea41$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe32c41$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe34c74$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 23 Dec 2020 15:28:58 +0100

    W dniu 23.12.2020 o 14:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    > Zaraz zaraz, podsumujmy:
    > -uwazasz, ze obywatele maja prawo protestowac ... w dowolnej sprawie,
    > czy tylko "slusznej" w/g Kwiatka ?

    W słusznej.
    Zaraz zaraz, podsumujmy, chodziłeś do szkoły, potrafisz czytać i pisać,
    więc powinieneś również nabyć umiejętność odróżnienia sprawy słusznej od
    niesłusznej.

    Podam przykład.
    a) sprawa słuszna
    protest przeciwko niewolnictwu
    b) sprawa niesłuszna
    protest właścicieli niewolników przeciwko zniesieniu niewolnictwa

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    To nie jest przypadek, że sprawy słuszne w/g Kwiatka są zbieżne ze
    sprawami słusznymi obiektywnie. Ja nie spałem na lekcjach w szkole.

    > -ale jak wiadomo - nie w sprawie "faszystowskiej" ... w/g Kwiatka.

    Tylko twój urojony bóg raczy wiedzieć, co chciałeś przekazać pisząc "w
    sprawie faszystowskiej"... Sprawy faszystowskie są różne. Musiałbym być
    idiotą żeby protestować np. przeciwko historykom badającym różne sprawy
    faszystowskie.

    Żeby było ci łatwiej zrozumieć, to podam przykład sprawy faszystowskiej,
    gdy protest obywateli jest słuszny (w/g Kwiatka oraz obiektywnie), oraz
    sprawy faszystowskiej, gdy protest jest (w/g Kwiatka i obiektywnie)
    niesłuszny.

    a) sprawa słuszna
    protest przeciwko faszyzmowi
    b) sprawa niesłuszna
    protest przeciwko zakazowi głoszenia poglądów faszystowskich

    Dlaczego a) jest słuszne i dlaczego b) jest niesłuszne możesz się
    dowiedzieć z podręcznika historii.

    > -i moga to zrobic w sposob dowolnie uciazliwy ?

    Protestowanie przeciwko faszyzmowi jest uciążliwe tylko i wyłącznie dla
    zwolenników faszyzmu. Więc tak, taki protest powinien być dla nich
    możliwie najbardziej uciążliwy.

    > A im bardziej uciazliwy,
    > tym lepiej, bo glosniejszy protest ?

    Dlaczego taki protest powinien być uciążliwy dla zwolenników faszyzmu
    możesz się dowiedzieć zaglądając do podręcznika historii.

    > A nie boisz sie, ze miasto bedzie stale zablokowane ?

    Nie.

    > Bo jak zaczna protestowac kobiety, a po nich ksieza, a potem matki,
    > gornicy, rolnicy, pacjenci, lekarze, nauczyciele, uczniowie, urzednicy,
    > petenci, hotelarze, narciarze, rowerzysci, motocyklisci ...

    Jeżeli protestują w słusznej sprawie, to tak właśnie powinno być.
    W Korei Płn. miasta nie są zablokowane i tego się bardziej boję, niż
    zablokowanych miast przez obywateli protestujących w słusznej sprawie.

    > A nie jest to tylko twoje zdanie ?
    > Tzn z tym srodkiem.

    Nie. to nie jest tylko moje zdanie.

    > Bo jak widac obywatele maja rozne zdania,

    No i?
    Tu masz wyjaśnione bardzo przystępnie jak to się dzieje, że obywatele
    mogą mieć różne zdania, a prawda nadal nie leży po środku:
    https://naukowy.blog.polityka.pl/2007/01/03/zludne-m
    adrosci-ludu/

    > A taka sytuacja
    > https://www.onet.pl/film/onetfilm/antoni-pawlicki-za
    blokowal-autem-furgonetke-pro-life-opublikowal-nagra
    nie/m0mp1eg,681c1dfa

    > Kto tu "pokojowo protestuje", a kto nie ?

    Zgadnij.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr