  • Data: 2009-04-17 21:43:10
    Temat: Re: Wizyta SM
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1vjwkyxnmyzz4$.1231u3denwd4b.dlg@40tude.net...
    > Czyli tak de facto, przy założeniu że mój poprzedni post jest rzetelny (a
    > jest na pewno) generalnie nie musiałem im okazywać dokumentu :)
    > Wszak nie popełniłem ani wykroczenia a tym bardziej przestępstwa.

    Zły wniosek. Oni nie powinni nikogo legitymować, ale skoro już to zrobili,
    to Ty miałeś obowiazek im ten dokumenta dać, a jak byś go nie miał, to
    udzielić informacji na temat swojej tożsamości. Potem możesz składać na
    nich ewentualnie skargę.
    > Ale aby złożyć pozew do sądu, musze kogoś ... pozwać. Kogo jak nie
    > dostanę
    > danych tej "osoby"?

    A chcesz go cywilnie pozywać? To piszesz w pozwie, że dane dostarczy Straż
    Miejska i sąd wystąpi o te dane.

    > Czyli nie rościć "pretensji" osoby składającej "donosy", tylko skierować
    > swe "ataki" w kierunku nękającej mnie SM? :)

    Jak zacznął nękać. jednokrotna wizyta, to jeszcze daleko od nękania.