  • Data: 2009-06-09 16:47:34
    Temat: Re: Wiara czy niewiara? [OT]
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:h0lq5v$ruc$1@news.task.gda.pl...
    > a co ci kaze przypuszczac ze jakikolwiek bog istnieje?

    samo istnienie rzeczywistosci, mamy fajna hipoteze jak powstawal
    wszechswiat po punkcie zero, ale dlaczego i jak sie to zaczelo?
    pytanie co bylo przed punktem zero nie ma sensu bo wg tej samej
    hipotezy nie bylo wtedy czasu ani przestrzeni, ale chodzi mi
    z grubsza o to skad mamy ten wszechswiat

    > pytam tak z ciekawosci, no i co z pytaniem kto stworzyl boga? :)
    > chyba ze zaslonisz sie pierwsza przyczyna

    z racji potencjalnego braku czasu i przestrzeni przed big bangiem
    rozwazania o tym co bylo pierwsze ;) sa lekko niecelowe
    bo zapewne nie jest to cos opartego na naszym wszechswecie w ktorym
    mamy przyczyne i skutek

    jako byt wewnatrz wszechswiata nie jestem w stanie zrozumiec co
    spowodowalo jego zaistnienie wiec nazywam to bogiem, praprzyczyna,
    i nie mam tu na mysli staruszka z dluga broda ;)