  • Data: 2009-06-09 20:05:46
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0krje$3d9$1@news.task.gda.pl...

    > niczego nie postuluje, twierdze jedynie ze kosciolowi nic sie nie nalezy,
    > powinien przyjac z pokorato co dostaje, a nie rzadac tego co mu sie nie
    > nalezy, jest tu gosciem

    Kościół nie jest gościem, albowiem posiada legitymacje do działania
    pochodzącą od wiernych. To spora grupa osób, bez względu na fakt, że trudna
    do jednoznacznego ustalenia.

    > a skad te dobra mial, kupil je sobie moze?

    W każdym razie nie ukradli, a weszli w ich posiadanie w sposób zgodny z
    obowiązującym wówczas prawem. Gdyby władza to upaństwowiła na argumentach,
    które wcześniej przytoczyłem, to sadzę, że nikt by teraz do tego się nie
    miał szansy przyczepić.