  • Data: 2009-06-09 19:03:47
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Lady_Heather" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0l0b8$mt7$1@news.task.gda.pl...

    > nic nie uszanowalas bo juz dziecko slesz na religie, i uczysz go zreszta
    > przedziwnych zachowan, jak poslanie do bierzmowania dla prezentow, to sa
    > dopiero chore akcje

    Nie do bierzmowania ale do komunii:) Dla 99% dzieci komunia ma wymiar
    jedynie prezentowy - począwszy od rewii mody z sukienkami komunijnymi dla
    dziewczynek po licytowanie sie na drugi dzien kto dostal wiecej kasy/lepsze
    prezenty. Bedzie mial okazje chwycic pare ekstra prezentow od zakochanych
    dziadkow i ciotek to co mu bede tego zabraniac, tak samo jak nie zabraniam
    mu wiary ze to sw.Mikolaj daje prezenty - mi obojetne czy pojdzie do komunii
    czy nie ale on bedzie miał z tego troche frajdy:))

    LH