    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiara czy niewiara?
    Date: Mon, 8 Jun 2009 22:05:56 +0200

    news:h0joot$6sc$3@inews.gazeta.pl...

    > O kurza twarz! To już sił nadprzyrodzonych do tego używają?

    i po co te kpiny, no chyba ze uwazaesz ze to co wyprawia od lat komisja
    majatkowa jest ok, no to wtedy dla ciebie rzeczywiscie problemu nie ma

    pomijam juz fakt, ze kosciol tak naprawde w polsce nie mial zadnych ziem, a
    nawet jesli to bardzo niewielkie fragmenty, mowiac nie mial, mam na mysli
    nie kupil, wszystko zawsze dostal za darmo, wiec tak naprawde niczego nia
    stracil, tylko ziemia wrocila do poprzedniego wlasciciela i tyle

    > Bo chorym w mojej ocenie jest to, że groźbę ze strony innego koscioła
    > ocenia jakiś inny kościół. Tyle, że to jeszcze inaczej działa. Kościół tu
    > działą keirujac z tylnego fotela, a wrzask przewaznie podnoszą jakieś
    > bliżej niesprecyzowane kręgi wiernych, których zidentyfikować nie sposób.

    dlatego pisalem wczesniej, ze kradnie nie swoimi rekami