  • Data: 2007-02-28 13:28:10
    Temat: Re: Wezwanie w sprawie karnej skarbowej
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to nie pasowało w drugim to i motor został zarejestrowany około 50 dni
    > od zakupu(około 20dni za późno).Niestety niewiem co może mi grozić.Czy
    > ktoś miał podobną sytuację?Zapłaciłem 72 zł podatku od zakupu
    > motoru.Czy ktoś może powiedzieć jakie mogą być konsekwencje tego
    > "wykroczenia" ?

    Chwila chwila ... rejestracja motoru to zupełnie co innego niż opłacenie
    PCC ... podatek opłaciłes wtedy jak rejestrowałes ? No to rzeczywiscie
    trochę późno. Byc moze to tylko wezwanie do uzupełnienia braków w
    dokumentach ? A jesli rzeczywiscie chodzi o spoznienie z podatkiem to
    pewnie dostaniesz z 50-200 zł kary ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/