  • Data: 2007-02-28 13:23:18
    Temat: Wezwanie w sprawie karnej skarbowej
    Od: "n...@g...com" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dostałem pismo z Urzędu skarbowego w sprawie karnej skarbowej o
    wykroczenie nr 83 poz.930.
    Myślę że jest to w sprawie rejestracji motoru-tzn oczywiście jak to w
    Polsce około 2 tygodnie musiałem jezdzić z urzędu do urzędu,w jednym
    to nie pasowało w drugim to i motor został zarejestrowany około 50 dni
    od zakupu(około 20dni za późno).Niestety niewiem co może mi grozić.Czy
    ktoś miał podobną sytuację?Zapłaciłem 72 zł podatku od zakupu
    motoru.Czy ktoś może powiedzieć jakie mogą być konsekwencje tego
    "wykroczenia" ?

    Z poważaniem