  • 1. Data: 2007-02-28 13:23:18
    Temat: Wezwanie w sprawie karnej skarbowej
    Od: "n...@g...com" <n...@g...com>

    Witam!

    Dostałem pismo z Urzędu skarbowego w sprawie karnej skarbowej o
    wykroczenie nr 83 poz.930.
    Myślę że jest to w sprawie rejestracji motoru-tzn oczywiście jak to w
    Polsce około 2 tygodnie musiałem jezdzić z urzędu do urzędu,w jednym
    to nie pasowało w drugim to i motor został zarejestrowany około 50 dni
    od zakupu(około 20dni za późno).Niestety niewiem co może mi grozić.Czy
    ktoś miał podobną sytuację?Zapłaciłem 72 zł podatku od zakupu
    motoru.Czy ktoś może powiedzieć jakie mogą być konsekwencje tego
    "wykroczenia" ?

    Z poważaniem

  • 2. Data: 2007-02-28 13:28:10
    Temat: Re: Wezwanie w sprawie karnej skarbowej
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

> [...]
    > ktoś miał podobną sytuację?Zapłaciłem 72 zł podatku od zakupu
    > motoru.Czy ktoś może powiedzieć jakie mogą być konsekwencje tego

    Chwila chwila ... rejestracja motoru to zupełnie co innego niż opłacenie
    PCC ... podatek opłaciłes wtedy jak rejestrowałes ? No to rzeczywiscie
    trochę późno. Byc moze to tylko wezwanie do uzupełnienia braków w
    dokumentach ? A jesli rzeczywiscie chodzi o spoznienie z podatkiem to
    pewnie dostaniesz z 50-200 zł kary ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-02-28 15:17:21
    Od: "n...@g...com" <n...@g...com>

    Przepraszam nastąpił błąd...Motor zarejestrowałem 3 stycznia 2007 a
    opłacony podatek w wysokosci 2% został zapłacony około 33 dnia od
    zakupu.Czyli aż 3 dni spóźnienia.Naprawdę nie mają się czym
    zajmować...Mam nadzieje że skończy się na upomnieniu...Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-02-28 18:00:09
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > zajmować...Mam nadzieje że skończy się na upomnieniu...Pozdrawiam

    Watpie ... jesli urzad zastosował wezwanie to raczej dorzucą do tego
    jakas karę, "zeby sie zwróciło" ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 5. Data: 2007-02-28 19:17:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.02.2007 n...@g...com <n...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > zakupu.Czyli aż 3 dni spóźnienia.Naprawdę nie mają się czym
    > zajmować...Mam nadzieje że skończy się na upomnieniu...Pozdrawiam

    Jeśli *zapłaciłeś* po 33 dniach, to istotnie - nic nie zrobią. Jeśli jednak
    złożyłeś deklarację z opóźnieniem, to niemal na pewno stówę będziesz musiał
    dać. Podobno ostatnie wytyczne z ministerstwa sugerują urzędom karanie
    grzywną każdego takiego przypadku. Tanie państwo trzeba sfinansować.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2007-02-28 19:53:13
    Od: "morski" <m...@o...pl>

> [...]
    > dać. Podobno ostatnie wytyczne z ministerstwa sugerują urzędom karanie
    > grzywną każdego takiego przypadku. Tanie państwo trzeba sfinansować.

    Moim zdaniem to pomyśl o innych Twoich sprawach ze skarbówka. Podatek od
    motocykla to duperel.
    Zastanów sie tez czy, kiedy i jak go ubezpieczyłeś bo jesli jest na przykład
    1 dzień, kiedy twój pojazd nie miał oc a był Twoja własościa , to masz
    mozliwość ucierpiec bardziej niz 100 zł grzywny.
    MOrski

  • 7. Data: 2007-03-01 02:01:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    morski wrote:

    > Zastanów sie tez czy, kiedy i jak go ubezpieczyłeś bo jesli jest na przykład
    > 1 dzień, kiedy twój pojazd nie miał oc a był Twoja własościa , to masz
    > mozliwość ucierpiec bardziej niz 100 zł grzywny.

    Może uściślijmy: własność pikuś, liczy się rejestracja do ruchu po
    drogach publicznych :)

    A że to u nas nie da się swobodnie wyrejestrowywać i ponownie
    rejestrować pojazdów, to jest to poniekąd tożsame.

    Oczywiście nie dotyczy to pojazdów, których się nie rejestruje, czyli
    np. takich, które nie są dopuszczone do ruchu po drogach publicznych :)

  • 8. Data: 2007-03-04 18:22:05
    Od: TJE <n...@w...ua>

> [...]
    > 1 dzień, kiedy twój pojazd nie miał oc a był Twoja własościa , to masz
    > mozliwość ucierpiec bardziej niz 100 zł grzywny.

    Ciekawe jest co co piszesz.
    Jak kupiłem ponad trzy lata temu samochód to jeździłem dwa i pół
    miesiąca na ubezpieczeniu poprzedniego właściciela czyli przez półtora
    miesiąca nie miałem ubezpieczenia. Czy to znaczy że coś mi grozi i przez
    jaki czas mogą mnie o to ścigać jak się zorientują?

  • 9. Data: 2007-03-04 18:23:41
    Od: TJE <n...@w...ua>

    n...@g...com napisał(a):
> [...]
    > zakupu.Czyli aż 3 dni spóźnienia.Naprawdę nie mają się czym
    > zajmować...Mam nadzieje że skończy się na upomnieniu...Pozdrawiam

    Z tego co pamiętam to na urząd skarbowy było 14 a nie 30 dni.