  • Data: 2006-01-23 16:57:06
    Temat: Re: Wezwanie na rozprawę główną?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1992 r. zarzut z art. 270kk ?
    > Jeżeli chodziłoby tylko o ten zarzut to nastąpiłoby przedawnienie
    ścigania..

    Zarzut miałem przedstawiony w 1992r i gdyby nie przepisy wprowadzające
    kodeks karny w 1997r art 15 czyn ten sie przedawnił w 2002r.

    > Wydaje sie proste, ale czy sprawa jest faktycznie prosta ? Może więcej
    > szczegółów.

    Jestem podejrzany o podpisanie sie nieprawdziwym imieniem i nazwiskiem ale
    brak orginału i tu jest chyba ten problem, gdyż grafolog wydaje opinie na
    podstawie kopii dla mnie negatywną a ja chce tak jak wyżej wspomniałem zeby
    nastapił finał.
    Mam prosbę: Co moge w tej sytuacji zrobić zeby ta sprawa sie zakończyła?