  • Data: 2006-01-24 03:49:16
    Temat: Re: Wezwanie na rozprawę główną?
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dr32ol$1fn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jestem podejrzany o podpisanie sie nieprawdziwym imieniem i nazwiskiem ale
    > brak orginału i tu jest chyba ten problem, gdyż grafolog wydaje opinie na
    > podstawie kopii dla mnie negatywną a ja chce tak jak wyżej wspomniałem
    > zeby
    > nastapił finał.
    > Mam prosbę: Co moge w tej sytuacji zrobić zeby ta sprawa sie zakończyła?

    A po cholerę się przyznawać? Jeśli prokurator dysponuje tylko odbitką
    ksero, to powodzenia pozostaje mu życzyć. Bardziej bym stawiał na upieranie
    się, że odbitka ksero nie jest dowodem, gdyż dokument mógł zostać
    sfałszowany. Natomiast jak chcesz z tym skończyć to złóż skargę do
    organizacji europejskich na przewlekłość postępowania. W końcu od
    postawienia zarzutów mineło już 13 lat, na tym można jeszcze spory grosz
    zarobić.