  • Data: 2007-11-12 21:01:35
    Temat: Re: Wezwanie do sądu?
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl> napisał > Pierwsza
    opcja jaka mi sie skojarzyla to wlasnie przyjaciel
    > wiec telefon do niego i bach mowie ze dostalem wezwanie nie > wiem na co i
    > pytam czy przypadkiem pod wplywem emocji nie > mnie zglosil
    Kolega musiał zapomnieć, że przy przesłuchaniu zeznał, że o swoim zajściu
    opowiadał innym, osobom , także i Tobie. Może sędzia sądzi, że Wy mimo, ze
    nie byliście na miejscu, z opowiadania pamiętacie więcej szczegółów od
    pokrzywdzonego o przyczynach i całym zajściu. Dlatego postanowił Was wezwać.
    Za dojazd do sądu dostaniecie zwrot, w pracy może być niepłatne ale
    usprawiedliwione.
    ZiPi