  • Data: 2007-11-13 00:24:27
    Temat: Re: Wezwanie do sądu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Najpewniej ktoś Was tam wpisał. Skoro agresora nie znacie, to najpewniej
    > podał Was wspólny znajomy. Kwestią otartą pozostaje to, o co Was będą
    > pytać. Bo pewnie nie o zdarzenie, o którym nic nie wiecie.

    Licho wie. Np. w mojej sprawie adwokacina tego ochroniarza powołał na
    świadka szefa ochrony Reala bo... dzwoniłem do niego domagając się
    odszkodowania, jak myślałem, że ci co mnie napadli, to była ochrona Reala.

    Swoją drogą ten też kretyn, bo zeznał, że robienie zdjęć w nocy to wg.
    jego fachowej wiedzy działalność terrorystyczna ;-> (pomijam taki detal,
    że to nie była żadna noc...)

    > L4 sprawy nie załatwia. potrzebne zaświadczenie od lekarza mającego
    > uprawnienia biegłego. No i jak to już zauważyłeś na dłuższą metę to nie
    > jest rozwiązanie.

    Chyba że sobie na prawdę np. nogę złamie albo cuś ;->