  • Data: 2007-11-12 12:08:02
    Temat: Re: Wezwanie do sądu?
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fh9f8k$un9$1@news.onet.pl...
    > Może to znajomy wzywa cię na świadka swojego "nienagannego prowadzania
    > się"
    > wcześniej?
    > Może warto go zapytać? Może stracisz tego znajomego gdy się wypniesz?

    Pierwsza opcja jaka mi sie skojarzyla to wlasnie przyjaciel
    wiec telefon do niego i bach mowie ze dostalem wezwanie nie wiem na co
    i pytam czy przypadkiem pod wplywem emocji nie mnie zglosil?
    Odpowiedz ktora uznaje za 100% nie zglosil mnie bo przeciez mnie tam nie
    bylo

    > [I hunterowi w końcu przyjdzie być huntingowanym animalsem...]
    zupelnie nie potrzebny dodatek ? (OT)