    From: " MM" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Weszli bez pytania i wycieli drzewo na mojej działce
    Date: Tue, 11 Oct 2011 10:51:43 +0000 (UTC)

    MZ <mcold0[wyt]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Zachowawszy się tak jak się zachowałeś, dodatkowo przyjąwszy później
    > pocięte drzewo dałeś się wkręcić firmie która włamała Ci się na posesję
    > i wycięła (zapewne nielegalnie) drzewo na którego wycięcie należało mieć
    > pozwolenie. Teraz spełniasz wszelkie przesłanki do tego, żeby zostać
    > uznanym winnym zamiast ofiarą. I zawdzięczasz to tylko i wyłącznie sobie.

    Zgadza się, teraz muszę z tego wybrnąć. Nie potrafiłem się zachować, bo
    początkowo nie do końca zdawałem sobie sprawę, że stałem się ofiarą czyjegoś
    nielegalnego działania. To wynika, pewnie z tego, że moja wieś na końcu
    świata, jest już jednym z niewielu miejsc w Polsce, gdzie nie zamyka się
    domów, jak wychodzi się na krótko (bo może sąsiadka będzie chciała coś
    pożyczyć z kuchni, albo sąsiad przyjdzie po prostownik itp.), gdzie zostawia
    się kluczyki w aucie na podwórku, gdzie różne nawet cenne przedmioty zostawia
    się na podwórku. NIGDY nikt mi nic nie ukradł, ani się nie włamał (czasem
    zabłąkani turyści wchodzą na mój teren od str. gór, bo tam nie ma ogrodzenia,
    ale zawsze są bardzo grzeczni). Żyjąc w takim miejscu chyba po prostu nie
    byłem mentalnie przygotowany na takie wstrętne działania. Dopiero teraz zdałem
    sobie sprawę z powagi sytuacji.

    A więc budowlańcy mają się przyznać i policja ma to zaprotokołować. Spróbujemy...

    MM