  • Data: 2011-10-11 07:32:51
    Temat: Re: Weszli bez pytania i wycieli drzewo na mojej działce
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-10 14:21, MM pisze:
    > Witam
    > Chciałbym poradzić się w sprawie, która ostatnio bardzo mnie zbulwersowała.
    > Otóż po kilkunastogodzinnej nieobecności przyjechałem do domu, otworzyłem
    > bramę, wjechałem na podwórko i dopiero po jakiejś chwili uświadomiłem sobie,
    > że na drugim końcu podwórka (dość duża działka na wsi)czegoś mi brakuje.
    > Podszedłem i zobaczyłem że ktoś wyciął pięknego jesiona, który był wspaniałą
    > ozdobą tej części ogrodu. Rósł od lat na mojej działce przy jej granicy z
    > korytem lokalnej rzeczki. na trawniku leżały liście, połamane drobne gałązki,
> [...]

    Skoro przyjeżdżasz na własną posesję, widzisz ewidentne ślady włamania
    (brama wysadzona z zawiasów) i ślady zniszczenia (wycięte drzewo), i
    kradzieży (zabrane drewno) to dlaczego zrobiłeś głupotę którą zrobiłeś?
    Zamiast "się zastanawiać" trzeba było zwyczajnie zgłosić włamanie i
    zniszczenia, bez asekurowania się "to ja jeszcze sprawdzę". To nie Ty
    jesteś od sprawdzania takich rzeczy tylko Policja i prokuratura.

    Zachowawszy się tak jak się zachowałeś, dodatkowo przyjąwszy później
    pocięte drzewo dałeś się wkręcić firmie która włamała Ci się na posesję
    i wycięła (zapewne nielegalnie) drzewo na którego wycięcie należało mieć
    pozwolenie. Teraz spełniasz wszelkie przesłanki do tego, żeby zostać
    uznanym winnym zamiast ofiarą. I zawdzięczasz to tylko i wyłącznie sobie.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: