  • Data: 2018-01-23 13:26:42
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-23 o 12:33, Liwiusz pisze:

    > Nie trzeba nic znosić, wystarczy wprowadzić meldunek jako zgłoszenie
    > adresu, pod którym nie trzeba mieszkać.

    O tym że adres zameldowania jest adresem korespondencyjnym, to ja się
    dowiaduję od Ciebie. Akurat w mojej firmie podaje się osobno adres
    zameldowania i adres korespondencyjny. I chyba nie tylko w mojej firmie
    tak jest.

    Chodzi zaś o to, by adres korespondencyjny nazywał się "adres
    korespondencyjny" a nie "adres zameldowania" czy "adres zamieszkania". I
    dlatego, by było to jasne dla chłopa od kosy, powinno znieść się adres
    zameldowania (ja się nigdzie nikomu nie melduję, to po co mi adres
    zameldowania?) a wprowadzić adres korespondencyjny. Adres do odbioru
    korespondencji ma się nazywać "adres korespondencyjny". Bo inaczej to
    sąd będzie wysyłał pisma pod adres zameldowania a inne podmioty na adres
    zamieszkania a jeszcze inne na adres korespondencyjny.

    Pozdrawiam,
    Wojtek