    From: Michał Kiędyś <d...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Weksle Samoobrony
    Date: Sun, 24 Sep 2006 17:46:17 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Michał Kiędyś" <d...@T...pl> napisał w
    > wiadomości news:ef5r7s$o6k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tego wykształcenia tak bym nei demonizował zanadtto. po pierwsze jeszcze
    > ze starych czasów znałem cały szereg gości mających bardzo równo pod
    > sufitem, który z róznych względów poprzestali na zawodówce i
    > jednocześnie niewiele mniejszą rzeszę takich, co pokończyli studia, a do
    > pięt im nie dorównywali. poza tym w chwili obecnej wyższe wykształcenie
    > mocno się zdewaluowało, głownie za przyczynkiem kolercyjnych
    > wieczorowych studiów na róznych dziwnych uczelniach.

    Oczywiście popieram Twój pogląd. Bynajmniej w przypadku posłów tej
    partii trudno o takiego który potrafił by się w jakiś konstruktywny
    sposób wypowiedzieć na jakikolwiek temat. Posłuchaj sejmowych wystąpień,
    wypowiedzi w radiu. Przykład z brzegu to marszałek sejmu z ramienia
    Samoobrony, pani poseł z Białegostoku.

    > Biorąc pod uwagę rozmiary tego dokumentu, który zawiera 4-5 linijek, to
    > wyjaśnienie takie jest conajmniej dyskusyjne.

    Tonący brzytwy się chwyta - tak można uzasadnić tłumaczenia posłów. :)

    > JA, to bym wolał, by wprowadzić jakieś takie mechanizmy, które
    > zapobiegną na przyszłość podobnym sytuacjom.

    Zgadzam się - to co dziś jest jeszcze zjawiskiem nowym jutro może stać
    się codziennością i przyczyną poważnych konsekwencji. Ciekawe jak inne
    parlamenty poradziły sobie z takimi zjawiskami, czy może Wódz był pierwszy.