  • Data: 2004-08-10 21:29:51
    Temat: Re: Weksel
    Od: Robal <b...@w...plinvalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Możesz taką umową podetrzeć sobie tyłek.

    Niekoniecznie. Przy wekslu nie na zlecenie z pewnoscia moze wykazac
    duza wieksza przydatnosc niz szlachetny cel wymieniony powyzej.

    > Liczy się tylko weksel, mogą go wypełnić praktycznie na tyle ile
    > zechcą, albo odsprzedać komukolwiek i ten sobie wypełnić na tyle
    > na ile uzna za stosowne.

    Przy wekslu nie na zlecenie, po wypelnieniu "na tyle ile zachca" jezeli
    "na tyle ile zechca" bedzie wyzsze niz wynika to z deklaracji wekslowej
    to moga sobie tym wekslem tylko podetrzec tylek (przy zalozeniu ze
    dluznik wie co nieco o postepowaniu cywilnym)

    --
    Robal bob67(at)wp.pl