  • Data: 2002-05-14 18:05:17
    Temat: Re: Weksel.
    Od: Xlowak <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Depilator wrote:

    > Weksel??? Wow - pierwszy raz widze cos takiego.
    Nie slyszales o wkekslu w ogole czy w tej sytuacji? Mnie to troche
    zdziwilo ze zabezpieczyli sie na wszystkie semestry (a jeszcze bardziej
    ze ktos na to poszedl).

    > Wiecej szczególów, i upewnij sie, czy rzeczywiscie to weksel. Jesli tak, to
    > ma przechlapane :)

    Ano chyba ma na ale nie ma co komentowac zrobila glupote i tyle. Wiecej
    szczegolow podam chyba jutro bo na razie to byla tylko rozmowa
    telefoniczna wiec sam prawie nic na temat nie wiem. Liczylem ze moze
    ktos bedzie w stanie juz na podstawie tych wiadomosci cos konkretnego mi
    powiedziec (sam mam jeszcze o umowach i wekslach blade pojecie (czyt.
    zadne)).

    Dzieki za odzew mam nadzieje ze bedziecie mi w stanie cos wyjasnic jak
    zapoznam sie dokladnie z faktami i je tu przedstawie ale to chyba juz w
    nowym watku.

    ~~~~~~
    Xlowak