    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    Date: Thu, 28 Jun 2012 21:24:48 +0200
    <jsd8jg$fu1$1@inews.gazeta.pl> <jsdci2$f8r$1@node1.news.atman.pl>
    <jsel22$fp5$1@inews.gazeta.pl> <jsembu$4fl$1@inews.gazeta.pl>
    <jsepnr$oaa$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaf5ae$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsesso$1b$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaf9c5$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsfha2$hae$1@inews.gazeta.pl> <4feb68c3$1@news.home.net.pl>
    <jsfsq8$c3a$1@inews.gazeta.pl> <4feb7c84$1@news.home.net.pl>
    <jsh092$g40$1@inews.gazeta.pl> <4fec11e1$1@news.home.net.pl>
    <jsh5hu$f87$1@inews.gazeta.pl> <4fec227c$1@news.home.net.pl>
    <jshd5r$5vp$1@inews.gazeta.pl> <4fec4cd7$1@news.home.net.pl>

    W dniu 28.06.2012 14:23, Andrzej Lawa pisze:
    > Za wymianę bateryjki na płycie głównej ACER chciał parę lat temu prawie
    > 200zł.

    Bo Acer. W ASO za wymianę bezpiecznika w aucie zapłacisz pół pensji.
    Trzeba było iść do serwisu Zenek I Krzak.

    > Och było, było, ale mnie było taniej, odmóżdżającej sieczki

    No fakt, nie było TVN, a w szczególności Szkła Kontaktowego.

    > Makłowicza nie znam,

    http://www.tvp.pl/styl-zycia/kuchnia/maklowicz-w-pod
    rozy/wideo

    Możesz nawet pooglądać online, choć w HD zdecydowanie lepiej.

    > Ależ istnieje - wystarczy się nie upierać przy istnieniu bytów, których
    > istnienia nie można eksperymentalnie zweryfikować.

    To nie neutralność. To dostosowanie się do ateizmu.
    Ty nie umiesz udowodnić, że Boga nie ma.

    > Tylko ty to propagujesz nie jako swoje prywatne wymysły, tylko jako
    > obiektywną prawdę.

    Bo to prawda. I jestem przekonany o niej w 100%.

    > A to bzdura, bo opierasz się na baśniach z epoki
    > brązu oraz nieco późniejszych legendach.

    A to twój światopogląd. Nie zamierzam się do niego dostosować.

    > Równie dobrze mógłbyś wszem i wobec głosić, że Król Artur spoczywa na
    > wyspie Avalon i że jest to obiektywna prawda, bo tyle osób o tym pisało.

    Jeśli będę o tym w 100% przekonany, a ty nie będziesz miał dowodu, że
    jest inaczej, to będę głosił i zamknięcie mi ust nie będzie nijak
    obiektywne ani neutralne.

    > Obiektywnie rzecz biorąc te twoje wierzenia mają taką samą moc prawdy,
    > jak baśnie braci Grimm, a w co ja prywatnie wierzę lub nie to nie twoja
    > sprawa.

    Tak mówi twój światopogląd. Mój mówi, że każdy chrześcijanin powinien
    głosić Chrystusa i Dobrą Nowinę. I że w to co ty wierzysz jest także
    moją sprawą.

    > Teatr jest zupełnie innym medium niż TV i dostarcza zupełnie innych wrażeń.

    Wydaje mi się, ze sugerowałeś, że telewizja to opium dla mas i że należy
    ją zlikwidować albo coś w ten deseń. Dyskusja zaczęła się co prawda nie
    od twoich słów, ale od tego, że telewizja powinna upaść i powinien być
    teatr.

    Mnie tam nie przeszkadza, żeby teatr sobie był... Z 3 - 4 razy w życiu w
    nim nawet byłem. Jak ktoś lubi, to niech sobie chodzi częściej, ale wg
    mnie to telewizji zdecydowanie ustępuje. I sądząc po znikomej
    popularności teatru, nie jestem w mniejszości z tym poglądem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek