  • Data: 2012-06-27 22:10:43
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Aż się boję zapytać, jak ty użytkujesz telewizor. Bo elektronika, jako
    > urządzenie niemechaniczne, to może służyć dziesięcioleciami.

    Jesteś łaskaw być w błędzie.

    Nawet jeśli żaden mikroukład ci się nie przegrzeje, to mikroprocesory są
    obecnie tak zminiaturyzowane, że w trakcie normalnej pracy ich
    wewnętrzne ścieżki niszczeją.

    No i zawsze pozostają układy zasilające (tranzystory mocy mogą się
    ładnie sfajczyć od głupiego skoku napięcia) czy stabilizujące (mi
    niedawno po ledwie 5 latach spuchł kondensator na płycie głównej i zdechła).

    > Taa.... I co? Książki mamy zacząć czytać jak w wiekach ubiegłych? Weź
    > mnie nie denerwuj nawet.

    Jakbyś czytał książki, to może byś nie wypisywał bredni o "elektronice
    na dziesięciolecia" ;->

    > A to niby książki i teatr taki lepsiejszy niż telewizja? Jaja se pan
    > robisz. Ja wiem, że są kręgi, co się lubią snobować czytaniem książek
    > albo odwiedzaniem teatrów, ale daj pan spokój, to są prehistoryczne
    > wynalazki rozrywkowe, jak nie było innej możliwości. Zresztą telewizja

    No i wyszedłeś na buraka granatem od pługa oderwanego.