  • Data: 2010-09-16 12:33:03
    Temat: Re: Wczasy pod grusza - pytanie
    Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyniknie. Można wskazać kierunek poszukiwań.
    >
    > --
    > Jotte

    Witam. Rozmawialem dzisiaj z pracodawca zony, i faktycznie jest to fundusz
    socjlany. Regulamin jest tylko gdzies w siedzibie firmy ( oddalonej o 100 km
    od miejsca w ktorym pracowala zona ) i maja mi poslac kserokopie. Jak bede
    go mial to dam znac. Narazie dziekuje za wskazowki gdzie, co i z czym sie je
    :).