  • Data: 2007-05-28 20:22:31
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Od: Michał <n...@n...cry> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Bo z racji swojego zawodu kilka ... dziesiąt razy musiałem wyjaśniać
    > podobne do tych opisane zarzuty i z reguły się okazywało, ze diabeł
    > tkwił w szczegółach, a zarzuty były bezpodstawne. Tam, gdzie osoby
    > dysponowały konkretnymi argumentami, nikt się nie bawił w ceregiele,
    > tylko powiadamiał stosowne służby i te szybko sprawę ucinały.

    A po powrocie z bajki do rzeczywistości trzeba pamiętać, że gdyby nie
    publikacje prasowe i spora zawierucha z tym związana to np.:
    - prokuratura w dalszym ciągu by nie wszczęła postępowania w sprawie
    propozycji pewnego Lwa R. i korekty pewnej ustawy przez pewną Olę J.;
    - pewien senator Henio S. nie dbał by tak o zachowanie prywatności jak
    obecnie;
    - czy choćby pewien prokuratorek Robercik M. dalej by łamał prawa
    podejrzanych; (przydałyby się esbekowi-hobbyście zarzuty karne, ale mamy
    niestety stalinowski immunitet)

    W każdej z wyżej wymienionych spraw wcześniej rzekomo było dobrze i nie
    stwierdzano naruszenia prawa choć prokuratura miała o nich informacje.
    Jakoś po publikacjach wszystko się klaruje. Siakaś magia.

    --
    pzdr