eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ?Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Date: Fri, 11 May 2007 02:06:29 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <s...@4...com>
    References: <f1si4l$csf$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <s...@4...com>
    <f1sm49$hit$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <2...@z...router>
    <f1ujqh$t58$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <8...@z...router>
    <f1v4dt$jjo$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <h...@z...router>
    <f2082v$3oq$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010242052.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1178842270 12401 84.10.242.52 (11 May 2007 00:11:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 May 2007 00:11:10 +0000 (UTC)
    X-Sender: dle432rX9xgFaJa18+UBheXnbW979sui
    X-Newsreader: Forte Free Agent 2.0/32.652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460851
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 11 May 2007 01:02:10 +0200, Blyskacz <b...@w...pl> wrote:


    >> Nie jest powszechnie stosowaną i znaną praktyką obciążanie klienta za samą
    >> diagnostykę. Mówię tu ogólnie o usługach.
    >pozwole sobie sie nie zgodzic - diagnostyka samochodowa od poczatku
    >swojego istnienia jest platna, chocby z tego powodu, ze wymaga
    >poswiecenia znacznej ilosci czasu i zastosowania drogiego sprzetu
    >W tej branzy powszechnym jest pobieranie oplaty za diagnostyke, gdyz ta
    >jest czesto glowna trudnoscia w naprawie - wystepuje wiec ona jako
    >oddzielna usluga, sporna kwestia powstaje w przypadku jak w przykladzie,
    >gdy diagnostyka jest elementem prowadzacym do wlasciwej naprawy.

    to jak to jest, ze mi zawsze na warsztacie mowia "zajrzymy gratis"
    albo "zorientowanie sie w problemie kosztuje 50 zł, ktore pozniej
    wejdzie w koszt ew. naprawy".
    w przypadku naprawy jednej rzeczy i zorientowaniu sie, ze cos innego
    sie tez sypnelo, mam telefon w tej sprawie, zebym mogl podjac decyzje,
    a cena zawsze jest podawana, czasem w widelkach, ale jest podawana.

    jesli nie podawaliscie ceny na poczatku, to klient mial prawo
    domniemywac, ze robicie to gratis, z perspektywa zarobku na ew.
    naprawie.

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1