eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada ukryta ?Re: Wada ukryta ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!szmaragd.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada ukryta ?
    Date: Sat, 24 May 2003 09:45:00 +0200
    Organization: ProFuturo
    Lines: 43
    Message-ID: <ban7tv$kjj$1@szmaragd.futuro.pl>
    References: <bam0gc$1vl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.172.4
    X-Trace: szmaragd.futuro.pl 1053762303 21107 62.233.172.4 (24 May 2003 07:45:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 May 2003 07:45:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:146898
    [ ukryj nagłówki ]


    > We wtorek oddalem do sklepu w ramach gwarancji. Teraz zastanawiam sie, co
    mi
    > pozostanie -czy zamiast przyjecia towaru naprawianego moge domagac sie
    > wymiany na nowy w ramach (potocznie) wady ukrytej?
    >
    > Nie po to kupilem w piatek aparat by teraz po kilku dniach miec
    > _naprawiany_.
    >

    ;-D optymista po kilku dniach. Żartuję oczywiście.

    Pocieszę cię iż najczęściej tego typu usterki powodują wymianę sprzętu
    na nowy gdyż przeważnie w Polsce tego nie naprawiają chyba ze będą cię
    zwodzić i przeciągną sprawę np. do miesiąca. Mówię to jako sprzedawca i
    wiem, że jak naciskam dystrybutora, iż to ja jestem w trudnej sytuacji bo
    niby klient mnie naciska i żąda naprawy w ciągu 14 dni np. z rękojmi to aby
    nie stracić kontrahenta ( mnie bo mogę się obrazić ;-) ) idą mi na rękę.
    Działam w handlu już 11 lat i powiem ci ze zawsze się idzie dogadać z
    klientem, z hurtownią, serwisem. Ważne aby normalnie dyskutować i nigdy nie
    zaostrzać sytuacji chyba ze to ty masz wszystkie asy w rękawie. W tym
    momencie i sposobie jaki to załatwiłeś musisz już tylko czekać. A jak chcesz
    coś więcej wiedzieć to przeczytaj kartę gwarancyjną bo to ona stanowi teraz
    jak się potoczy twoja reklamacja niezależnie co wyczytasz gdzie indziej i co
    ci powiedzą inni.
    A tak nawiasem mówiąc wiele zależy od sprzedawcy i rejonu Polski często
    rozmawiając z klientami przyjezdnymi, z kontrahentami, z serwisem wiele osób
    twierdzi iż w niektórych rejonach Polski jest całkiem inne podejście do
    klienta. W miastach gdzie jest zastój i trudno się utrzymać na rynku trzeba
    zabiegać o klienta a w niektórych widać drapieżność i nie przejmowanie się
    niczym zwłaszcza w dużych aglomeracjach miejskich gdzie nie ma bezrobocia i
    klienta pod dostatkiem. Sam tego np. doświadczam kontaktując się z firmami
    np. z Warszawy które obecnie omijam szerokim łukiem jak zostałem oszukany,
    lekceważony w serwisie i dopiero po pewnym czasie jak firma zaczyna mieć
    kłopoty z brakiem klientów to dzwoni handlowiec i pyta się "Panie Andrzeju
    co się stało że pan nie chce u nas nic kupować przecież mamy taki doskonały
    sprzęt w super cenie" wtedy ja się mogę uśmiechnąć bo przyszła koza do woza
    jak mówi stare przysłowie. Problem z handlem w Polsce jest iż rzetelne
    podejście do klienta zaczyna procentować dopiero po kilku latach a tego
    wiele firm w naszej gospodarce nie przetrzymuje i firmy idą na skróty.
    Pozdrowienia Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1