  • Data: 2010-07-16 08:06:01
    Temat: Re: WPADŁEM DO DZIURY !
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2010 09:55, wISS pisze:
    > Wczoraj wpadlem do dziury ktora byla w chodniku.
    >
    > Jako ze noga mi utknela w dziurze to nie moglem ja wyciagnac.
    >
    > I tak siedzialem w dziurze 3 godziny zanim straz pozarna
    > pomogla mi sie wydostac.
    >
    > Straty sa. Dres mam podarty, komorka mi wpadla do dziury,
    > noga uszkodzona.
    > Kogo moge pozwac?

    Producenta dresu, że się podarł, widać słaby gatunkowo.
    Producenta telefonu, że wypada z kieszeni.
    Producenta nogi, w normalnej eksploatacji uległa uszkodzeniu.
    Straż pożarną, że zareagowała dopiero po 3 godzinach.
    Swój umysł, że nie zareagował odpowiednio na wystąpienie dziury.
    Swoją wyobraźnie, że nie przewidziałeś istnienia dziury.
    Przechodniów, że nie poinformowali Cię o dziurze.
    Internet, że nie ma aktualnego spisu dziur.